tiistai 11. lokakuuta 2011

Jatkuu

Lauantaina sain inspiraation jatkaa ristipistoa. Ei se vaatinut sen enempää, kun kiivetä jakkaran päälle ja ottaa hyllyltä laatikko ja vähän tutkailla missä kohtaa pistoilua olen menossa. Ja sitten vain jatkaa. Miten se on tuntunutkin aiemmin niin ylivoimaiselta?
Lauantaina en montaakaan pistoa kerennyt tehdä, kun sain kutsun mökille.
Joten sunnuntaina, maanantaina ja tänään olen saanut vähän enemmän aikaan.

Siitä, mihin olin viimeksi jäänyt, ei löytynyt kuvaa. Aiemmin olen ottanut kuvan suht alussa. Se löytyy täältä. Tuon kuvan jälkeen olen tehnyt ainakin tuon valmiin kukan ja vähän lintua, ainakin jalat ja oranssit ja keltaiset osat.
Mutta tältä pistoilu näyttää nyt.


 Mutta nyt viimepäivinä olen tehnyt linnusta kaikki ruskeat osat, paitsi jalat (hyvin tumma väri on tosi tumma ruskea, ei musta) ja aloitin tuota keskeneräistä kukkaa. Aika kivasti edistyin. Tuosta on taas helpompi jatkaa.
Aiemmin oli jokin ongelmakohta, jota ei kuitenkaan ollut. Olin vaan laskeskellut ihan pieleen. Mutta kun tuota aloitin, sain ongelman ja joudun purkamaan. Mutta nyt on sekin selätetty.

Ei kommentteja: