tiistai 3. heinäkuuta 2012

Partylite

Olen ihan hurahtanut partyliten kynttilöihin. Monta vuotta vuosi sitten olin ensimmäisillä kutsuilla ja se oli sitten menoa. Pidin silloin omatkin kutsut.
Jossain vaiheessa kutsut sitten jäivät pitämättä kaikilta joiden kutsuilla olin. Tilailin silloin huutonetistä ja parin viime vuoden aikana ei kynttilöitä tullut ostettua ollenkaan, juuri niiden kutsujen takia. En tuntenut ketään, joka olisi ollut konsulttina. Täysin vieraaseen en uskaltanut luottaa kun yhden epäonnisen kustuilla tuli joskus oltua.
Parasta kutsuilla on, kun pääsee tuoksuttelemaan kynttilöitä. 
Mutta nyt on työkaveri konsulttina ja parit tilaukset on jo pistetty menemään. Olen taas aivan täpinöissäni, varsinkin kun omat kutsut on ensi perjantaina.
Piti käydä tarkkaan läpi, mitä kynttilöitä minulla on jo ennestään ja mitä tilailee lisää. Mitään suuria summia ei harmi vaan voi käyttää kun laskutkin on maksettava.

Vähän kuvia vielä

omat kynttilät, vasemmalla tuikkivat ja oikealla votiivit

mango-mandariinivotiivi. Paloaika noin 8-11h

marjakimara

vadelma-timjamituikkiva, paloaika noin 4-6h

kiivi-mansikka

mehukas appelsiini

Parit somisteet minulta löytyy myös:

väripilkku

Uljaat votiiveille

Gekko somiste tuikkiville

s-seinälampetti votiiveille 
Solina tuikkukipoilla

Solina votiivikipoilla


Solina

Ja jos joku innostui kynttilöistä tai somisteista, lisää löyty täältä
Sivuilta löytyy esitteetkin, joita voi selailla.


Ei kommentteja: