sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

kumma juttu

Meni pasmat niin sekaisin, kun kysäsin ystävältä, että mitäs siinä tienviitassa luki, mistä käännyttiin lentokonebongauspaikalle. Kun sain vastauksen, se ei yhtään vastannut sitä mitä odotin. Sitten mietittiin, että mitä mä muistan ja mitä ystävä muistaa. Eihän ne täsmännyt sitten ollenkaan. Se pikkutie, mistä ollaan joskus ikuisuus sitten menty, ei ole enää edes tie, vaan se on pistetty poseen (tosin vasta tämän kevään aikana). Eli toisinsanoen ollaan (melkein aina) menty Tuupakan liittymästä. Miksi mä en muista sellaisesta mitään? Tuupakan liittymä liittyy mun mielessä aina tuupakan mäkkäriin, mistä haettiin joskus iltapalaa (yleensä siis käydään tammistossa). Mä en vaan tajua miten en ollenkaan muista, että oltaisiin menty tuosta rampista ylös ja käännytty oikealle, muistan vaan ne matkailuautot, joiden jälkeen käännyttiin pikkutielle. Ja sieltähän on pitänyt kääntyäkin katriinantielle jostain kohtaa kun ei se suoraan voi mennä sille tielle. Kummallista miten muisti tekee tepposet. Mutta nyt selvisi tuokin asia. Loppuun vielä kuvapläyjys kuvia, joita olen ikuisuus sitten ottanut. Osa on katriinantieltä kallion päältä, osa kodin ikkunasta, josta hyvällä objektiivilla saa myös kivoja kuvia. Joskin osa hieman rakeisia.

2 kommenttia:

Eppusen kaapilla kirjoitti...

Hei, ihan älyttömän hienoja lentokonekuvia!!!:)

miisku kirjoitti...

Eppusen kaapilla: voi kiitos :) jokos olette käyneet katselemassa koneita kentän näköalatasanteella tai kalliolla kiitoradan vieressä?